Pazar, Eylül 7

2007 MORA GEZİSİ

Bu gezimizde ağırlıklı olarak amacımız Mora yarımadası olduğu için MORAGEZİSİ adını verdim. Aslında ne rotamız ne de tatil süremiz tam belli değil. Gezimize 9 Eylül 2007 günü Çeşme Dalyanköy Limanından başladık ve şimdilik aklımızdaki rota Mikonos'da ilk gecelemeyi yapıp, Siros Adasında arkadaşımız Prof. Vasilis Riginos ve teknesi S/Y Thetis ile buluşmak, daha sonra yavaş bir şekilde Mora yarımadası ve yol üzerindeki adaları gezip, Bodrum ile Göcek arasında bir yere dönmek ve tatilimizi tamamlamaktır.


Belki 1-2 ay'da teknemizi güneyde hafta sonları için tutup Kasım sonu gibi Dalyanköy'e geri dönmektir.


"Aşağıdaki linklere tıklayarak,
Günlük olarak gezi notlarını izleyebilir, yorumlarınızı yazabilir,Ayrıca genellikle fotoğrafların'ın üstüne basarak büyütebilirsiniz."

4 yorum:

Turgut Ayker dedi ki...

Yorumlarınızı bekliyorum.
"Not: Hatalarım affola :-)"

Adsız dedi ki...

Sayın Ayker,
Notlarınızı büyük bir keyifle okudum...
Rotanızı heyacanla google dan takip etmeye başladım...
Sizlere ailenize ve dostlarınıza güzel ve keyifli, sağlıklı seyirler dilerim...
Not:Seyir ile daha detaylı bilgiler, tecrübelerinizi aktaran detayları mümkünse verebilir misiniz?
Dr. Eyüp Oğan

Rüzgar dedi ki...

asker arkadaşım,sana ağız tatıyla iyi gezinmeler senin sayende biz de oralara ait bilgiler alıyoruz 11 günü keyifle okudum bizden diğer günleri mahrum etme hergün sabahleyin siteye göz atmadan işe başlamıyorum ona göre...
ailenizi tanımıyorum ama sevgi ve saygılarımı iletin lütfen

mustafa çetinkaya

Adsız dedi ki...

gayet güzel ve akıcı yazmışsınız yarın vizem olmasına rağmen mora gezisini bitirmeden yatmayayım dedim sağlıcakla kalın