Salı, Eylül 11

Gün: 4 Siros - Serifos

(Resmin üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz)
Sabah 07:30’da Vasilis botuyla gelip önceden konuştuğumuz üzere teknesine götürdü. Eskiyen ve yerine yenileri dün akşam Pire’den gelen aküler takılacağı için teknesini bizim de bulunduğumuz rıhtıma aldık. Kahvaltı, Alışveriş, Teknenin yıkanması, su ve dizel takviyesini takiben 13:00 gibi Siros/Finikas limanından ayrılıp 23 nm uzaklığındaki Serifos adasına gitmek üzere motora bastık. Yolda bir saat kadar 3-4 kn süratle de olsa yelken yapma zevkimizi aldıktan sonra saat 17:00'de ana koydaki küçük iskeleye bağlandık. Yarı yarıya boş olan iskele yarım saat içerisinde gelen teknelerle doldu ve bazı tekneler dışarıda demirlemek zorunda kaldılar.
Bir taksi tutarak yukarı köy’e çıktık. İnanılmaz bir yer. Çok eski evler ve tepeden muhteşem bir manzara... Yemeğimizi de köyün 100 m2’lik ana meydanında uzo eşliğinde yedik. Tekrar taksiye binip geri döndüğümüzde yarın sabaha Mora yarımadası’nın dibindeki Hydra adasına gitmek üzere 07:30 yola çıkacağımızdan erkenden teknelere dönerek yattık.